Algemene informatie
&
Veel gestelde vragen
Heb je een vraag aan Studio Jot’m?
Lees de antwoorden op de vragen die ik het vaakst krijg. Grote kans dat je hier jouw antwoord vindt. En zo niet, neem dan even contact met me op.
Levertijd
Heb je op een werkdag voor 15.00 uur besteld en betaald? Dan verstuur ik je bestelling nog dezelfde dag. Post NL bezorgt binnen 1 à 2 dagen. Zon- en feestdagen niet meegerekend. Heb je jouw bestelling na 4 werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met me op.
Betaling
Je kunt je bestelling betalen via iDEAL.
Wat zijn de verzendkosten?
Je kunt je pakket ook met de normale (niet-traceerbare) post, mits qua grootte mogelijk, laten versturen. Dit kost € 4,95 per zending. Orders vanaf 25 euro worden standaard traceerbaar verstuurd.
Wel traceerbaar versturen: de verzend- & administratiekosten bedragen € 5,60 voor een brievenbuspakket. Deze kosten zijn gebaseerd op verzending via Post NL door middel van een brievenbuspakket.
Voor levering in België geldt tot 20 euro orderbedrag, € 8,95 verzendkosten. Vanaf 20 euro tot 100 euro € 14,– verzendkosten.
Vanaf € 100,– gratis verzending.
Bij sommige artikelen in normale post niet mogelijk. Hier wordt dan ook automatisch het brievenbuspakket-tarief geselecteerd. De verzendkosten zijn all-in, dus geen aparte verpakkings- en administratiekosten.
Is er een minimum bedrag per bestelling?
Ja, het minimum orderbedrag is € 5,– exclusief btw en verzendkosten.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Dat kan! Selecteer hiervoor de optie ophalen tijdens het bestellen. Ik mail je zodra de bestelling klaarligt.
Waarom kan ik niet meer stuks bestellen van een product?
Dat heeft te maken met de voorraad. Als je niet meer stuks kunt bestellen, is het artikel op. Wil je er toch graag meer hebben? Stuur dan een mailtje en ik ga kijken wat ik voor je kan doen.
Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
Een bestelling kun je annuleren door binnen 2 uur een bericht te sturen naar info@studio-jotm.nl. Als ik je order nog niet verzonden heb, kan ik je bestelling annuleren. Is je bestelling al onderweg, dan kun je je bestelling na ontvangst retourneren.
Hoe kan ik iets retourneren?
Wanneer je toch niet tevreden bent over het bestelde product, kun je het binnen 14 dagen retourneren. Verzend het onbeschadigde product met het ingevulde retourformulier in de originele verpakking naar Valkenlaar 15, 4854 GR in Bavel.
De retourkosten zijn voor eigen rekening. Wanneer ik je retourzending in goede staat heb ontvangen, betaal ik het bedrag terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de bestelling hebt betaald.
Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
Wij pakken je bestelling zorgvuldig in, om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Is je artikel toch beschadigd? Meld dit dan even per e-mail, evt. met foto’s erbij. Dan bekijk ik het even en zorg ik voor een juiste oplossing.
Ik ben op zoek naar een bepaald product maar deze zit niet in jullie assortiment?
Ben je op zoek naar een speciale kaart maar zit deze op dit moment niet in het Studio Jot’m assortiment? Laat me via info@studio-jotm.nl weten wat je zoekt. Wellicht kan ik de kaart nog bestellen of kan ik er een speciaal ontwerpen voor je.